Bekijk online de mogelijkheden voor uw inboedelverzekering.
Neem contact op Meer informatieBekijk prijs en dekking en kies de verzekering die bij u past.
Neem contact op Meer informatieWilt u weten wat u maximaal kunt lenen? Kijk hier voor meer informatie.
Gesprek aanvragen Meer informatieU heeft onlangs een brief ontvangen waarin wij u informeerden dat SAA Verzekeringen een deel het klantenbestand van AON heeft overgenomen. Met ingang van 14 november 2016 willen wij u dan ook als klant van harte welkom heten bij SAA. Wij worden vanaf deze datum uw nieuwe assurantietussenpersoon.
SAA is de grootste onafhankelijke assurantie intermediair van Nederland. Dit hebben wij weten te bereiken door de klant altijd centraal te stellen en na te gaan wat de wensen en behoeften zijn. Op basis hiervan bieden wij de oplossing die bij u past.
Door het groot aantal verzekeringsmaatschappijen waar wij voor bemiddelen, kunnen wij een breed assortiment aan particuliere en zakelijke financiële producten aanbieden. Wij hebben hierdoor de mogelijkheid om een totaalpakket aan financiële producten aan te bieden. Aan de rechter zijde van deze pagina vindt u meer informatie over onze producten.
Verder kunt u uw eigen verzekeringspakket online beheren. Ook heeft u de mogelijkheid om meer informatie in te winnen, een vergelijking te maken en direct online af te sluiten.
Voor uw verzekeringen, benoemd in de bijlage, verandert er niets. De voorwaarden en de premie blijven hetzelfde.
Betaalt u nu de premie rechtstreeks aan de verzekeraar, dan wijzigt er niets. De incasso van de premie door Aon, de schadeafhandeling en de communicatie verlopen vanaf nu via SAA. Indien u Aon geen machtiging heeft afgegeven voor het incasseren van de premie, dan zult u vanaf 1 december een factuur toegezonden krijgen van SAA. Indien u Aon wel een machtiging heeft afgegeven, dan zal de premie vanaf 1 december geïncasseerd worden door SAA.
Waar Aon maandelijks incasseerde op de 24e van de maand, incasseert SAA op één van onderstaande momenten:
Vanwege de overgang geldt dat SAA het incassomoment éénmalig van 1 december verzet heeft naar 15 december.
Het kan zijn dat u in het begin nog stukken ontvangt van Aon. SAA blijft ook in deze gevallen uw aanspreekpunt.
Voor al uw verzekeringszaken kunt u vanaf nu terecht bij SAA. Onze specialisten staan graag voor u klaar.
Omdat uw polissen vanaf 14 november via SAA lopen, gaat uw Digitale Polis Map bij Aon dicht. Uiteraard doet Aon dat niet direct. U heeft nog tot eind januari de tijd om eventuele documenten uit de Digitale Polis Map te halen. Houdt u er rekening mee, dat u vanaf nu geen wijzigingen meer kunt doorgeven via de Digitale Polis Map bij Aon. Uw wijzigingen kun u doorgeven aan SAA Service Desk Zakelijk of via de digitale omgeving van SAA.
{{contactComponent.OpeningHoursText}}
Bezoeken
SAA Verzekeringen
Twentestraat 88
3083 BD Rotterdam
Schrijven
SAA Verzekeringen
Postbus 9000
3007 AA Rotterdam
Wij zorgen ervoor dat klanten bij schade zo snel mogelijk de vergoeding krijgen waar ze recht op hebben.
Schade meldenWij zijn als één van de weinigen écht volledig onafhankelijk en gaan alleen voor het beste voor onze klanten.
Meer over onsOnze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8.3 voor onze klantenservice.
Klantenservice pagina