Over SAA

Samenwerking met Aon

Samenwerking SAA met AON

U heeft onlangs een brief ontvangen waarin wij u informeerden dat SAA Verzekeringen een deel het klantenbestand van AON heeft overgenomen. Met ingang van 14 november 2016 willen wij u dan ook als klant van harte welkom heten bij SAA. Wij worden vanaf deze datum uw nieuwe assurantietussenpersoon.

Over SAA

SAA is de grootste onafhankelijke assurantie intermediair van Nederland. Dit hebben wij weten te bereiken door de klant altijd centraal te stellen en na te gaan wat de wensen en behoeften zijn. Op basis hiervan bieden wij de oplossing die bij u past.

Welke financiële producten kunnen wij u bieden?

Door het groot aantal verzekeringsmaatschappijen waar wij voor bemiddelen, kunnen wij een breed assortiment aan particuliere en zakelijke financiële producten aanbieden. Wij hebben hierdoor de mogelijkheid om een totaalpakket aan financiële producten aan te bieden. Aan de rechter zijde van deze pagina vindt u meer informatie over onze producten.

Verder kunt u uw eigen verzekeringspakket online beheren. Ook heeft u de mogelijkheid om meer informatie in te winnen, een vergelijking te maken en direct online af te sluiten.

Wat verandert er in de afhandeling van de administratie?

Voor uw verzekeringen, benoemd in de bijlage, verandert er niets. De voorwaarden en de premie blijven hetzelfde.

Betaalt u nu de premie rechtstreeks aan de verzekeraar, dan wijzigt er niets. De incasso van de premie door Aon, de schadeafhandeling en de communicatie verlopen vanaf nu via SAA. Indien u Aon geen machtiging heeft afgegeven voor het incasseren van de premie, dan zult u vanaf 1 december een factuur toegezonden krijgen van SAA. Indien u Aon wel een machtiging heeft afgegeven, dan zal de premie vanaf 1 december geïncasseerd worden door SAA.

Waar Aon maandelijks incasseerde op de 24e van de maand, incasseert SAA op één van onderstaande momenten:

  • Indien de vervaldatum van de polis tussen de 1e en de 15e van de maand ligt: de 1e van de maand.
  • Indien de vervaldatum van de polis tussen de 15e en het einde van de maand ligt: de 15e van de maand.

Vanwege de overgang geldt dat SAA het incassomoment éénmalig van 1 december verzet heeft naar 15 december.

Het kan zijn dat u in het begin nog stukken ontvangt van Aon. SAA blijft ook in deze gevallen uw aanspreekpunt.

Nieuwe contactgegevens

Voor al uw verzekeringszaken kunt u vanaf nu terecht bij SAA. Onze specialisten staan graag voor u klaar.

Digitale Polis Map

Omdat uw polissen vanaf 14 november via SAA lopen, gaat uw Digitale Polis Map bij Aon dicht. Uiteraard doet Aon dat niet direct. U heeft nog tot eind januari de tijd om eventuele documenten uit de Digitale Polis Map te halen. Houdt u er rekening mee, dat u vanaf nu geen wijzigingen meer kunt doorgeven via de Digitale Polis Map bij Aon. Uw wijzigingen kun u doorgeven aan SAA Service Desk Zakelijk of via de digitale omgeving van SAA.



Direct regelen

{{contactComponent.Title}}

{{contactComponent.OpeningHoursText}}

Bezoeken of schrijven

Bezoeken
SAA Verzekeringen
Twentestraat 88
3083 BD Rotterdam

Schrijven
SAA Verzekeringen
Postbus 9000
3007 AA Rotterdam


Overzicht verzekeringen


Bent u adviseur?

 

Snelle schadeafhandeling

Wij zorgen ervoor dat klanten bij schade zo snel mogelijk  de vergoeding krijgen waar ze recht op hebben.

Schade melden

Volledig onafhankelijk

Wij zijn als één van de weinigen écht volledig onafhankelijk en gaan alleen voor het beste voor onze klanten.

Meer over ons

Uitstekende service

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8.3 voor onze klantenservice.

Klantenservice pagina

Uw sessie verloopt binnenkort. U wordt binnen {{countDown}} seconden automatisch uitgelogd.